marca 06, 2015

Ujędrniamy ciało z olejkiem Evree

Witajcie ;)


Kontakt z firmą Evree to nie pierwszy raz, pierwsze spotkanie miałam z olejkiem do twarzy o którym możecie przeczytać więcej <TUTAJ> do czego zachęcam Was bardzo serdecznie. Tym razem dostałam do testów olejek do ciała Super Slim, którego byłam bardzo ciekaw od momentu jak do mnie dotarł i od razu zabrałam się za testy. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdza? Zapraszam. 




Od producenta :

Modelujący olejek do ciała do wszystkich rodzajów skóry. Zmień rutynową pielęgnacją ciała na pielęgnację specjalistyczną i zobacz jak wysmukla się Twoja sylwetka.  Regularne stosowanie oeljku wspiera naturalne zdolności regeneracujne skóry oraz skutecznie walczy z cellulitem. Twoje ciało będzie ujędrnione, wysmuklone, wyraźnie nawilżone oraz wygładzone. Dzięki zastosowanej w olejku technologii skóra odzyska zdrowy wygląd, a efekt pielęgnacji będzie długotrwały. 

W połączeniu z masażem ciała oraz aktywnością fizyczną przynosi spektakularne rezultaty ! 


Skład :



Opakowanie, konsystencja, zapach, wydajność :
Olejek zapakowany jest w butelkę z twardego plastiku, otwieraną na klik z wyciskanym dzióbkiem, co ułatwia używanie i wydobywanie odpowiedniej ilości produktu. Konsystencja jest typowa dla olejków, ale minimalnie rzadsza. Pozwala idealnie rozprowadzić produkt na skórze. Jeśli chodzi o zapach... O matko jest cudowny. Kojarzy mi się z cukierkami połączonymi z kwiatami co daje idealną nutę zapachową. Mogłabym wąchać go całymi dniami. Mimo małej butelki wydajność jego jest ogromna. Używam olejku od ok miesiąca codziennie i mam jeszcze ponad połowę opakowania. 


Działanie :
Na początku chcę zaznaczyć, że ostatnio powróciłam do wysiłku fizycznego, oraz zmieniłam swoją dietę z fat na fit, więc to ma z pewnością dodatkowy udział w działaniu olejku. Ale co z samym olejkiem ? Jak w przypadku olejku do twarzy okazał się moim hitem. Nakładam olejek na noc na oczyszczoną skórę i zazwyczaj dodatkowo wspieram jego działanie bańkami chińskimi oraz masażerem antycellulitowym. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, a do tego nie pozostawia tłustej warstwy, dzięki czemu nie mamy obaw, że ubrudzi nam ubranie, piżamkę czy pościel. Jest to typowy suchy olejek jakie uwielbiam. Rozsmarowując olejek czuć przyjemne ciepło no i ten obłędny cukierkowy zapach. Jakie są efekty po prawie miesięcznej kuracji olejkiem ? Miękka skóra oraz zdecydowanie napięta i ujędrniona. Tak ten olejek poprawia wygląd naszej skóry. Do tego idealnie nawilża, pozostawiając na długo gładką skórę. Wiadomo sam produkt nie spowoduje, że cellulit zniknie nam od razu i będziemy mogły o nim zapomnieć albo będziemy super slim, ale musicie uwierzyć mi na słowo, że u mnie jest bardzo widoczne pomniejszenie cellulitu. Jestem przekonana, że regularne stosowanie olejku wspierane dodatkowo ćwiczeniami, bądź masażami pomoże nam całkowicie pozbyć się tego intruza przyczepionego do naszego ciała :) Nie zapycha naszej skóry, nie powoduje uczulenia czy innych szkodliwych efektów. Z całą odpowiedzialnością mogę polecić Wam ten olejek do pielęgnacji, a ja z pewnością będę regularnie po niego sięgać. Jeśli chodzi o obietnice producenta to się zgadzam szczególnie z tym co jest dodatkowo zaznaczone. 


Cena ok 30 zł / 100 ml 

Plusy :
+ Idealne nawilżenie ciała
+ Ujędrnienie 
+ Miękka i gładka skóra
+ Wchłanianie
+ Formuła suchego olejku
+ Zapach
+ Opakowanie
+ Wydajność 
+ Nie zapycha
+ Nie uczula 

Minusy :
- Brak 

Za możliwość odkrycia i przetestowania tego cudownego olejku dziękuje firmie EVREE i zapraszam do odwiedzenia ich strony internetowej :

evree.eu

Oraz odwiedzin na FB :

Facebook


Znacie firmę ? Co myślicie o tym olejku ?


.......................................................

Zapraszam na rozdanie 


82 komentarze:

  1. Tez bym chciala go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam o produktach tej firmy nie pierwszy raz, jednak nie miałam jeszcze okazji używać ich kosmetyków. Myślę, że się skuszę na ten olejek. Szczególnie teraz przed wakacjami może się naprawdę przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat dobra pora na wypróbowanie, ja jeśli chodzi o firmę to jestem do niej bardzo przekonana i z pewnością będę testować inne produkty tej marki :)

      Usuń
  3. ostatnio dużo słyszę o tej firmie. chyba trzeba ją sprawdzić :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie, szczególnie olejki zarówno do twarzy i ciała ;)

      Usuń
  4. do mnie jakoś nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym go przetestować, ale najpierw muszę się zmobilizować do ćwiczeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak w połączeniu z ćwiczeniami daje świetne efekty więc warto złączyć to razem ;)

      Usuń
  6. Olejki wszelakie to mój fetysz, chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama dostałam ten produkt i jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi ;) Muszę zacząć testowanie bo wiele pochlebnych opinii o nim słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  8. Uuu czuję się zaciekawiona. Lubię ujędrniające produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po nim czuje się tak jak od razu po zastosowaniu peelingu, czyli mam jędrną i napiętą skórę ale o wiele dłużej :)

      Usuń
  9. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobne zdanie sobie o nim wyrobiłam, zapach jest taki cudowny, że nie chcę się z nim rozstawać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam zamiar kupić z tej firmy olejek do twarzy różny czy jakoś tak. ;)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również polecam, ja miałam regeneracyjny i był świetny :) a różany również jest :)

      Usuń
  12. Mam chęć go przetestować ,jak dotąd czytam same pozytywy:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo czad, wpiszę sobie na listę zakupów!
    Zapraszam do mnie ->
    www.albolepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wydaje się być bardzo fajnym, z chęcią sama bym go przetestowała ;)
    zapraszam do siebie:
    books-jewellery-leisure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jego zapach musi być bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podzielam Twoją opinię, ja jestem zakochana w tym produkcie :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. hmm szczerze mówiąc działanie wynagradza cenę, ale zawsze można zapolować na niego na promocji jak się trafi, a uważam, że z pewnością warto go wypróbować ;)

      Usuń
  18. bardzo fajny,ostatnio polubilam wszelakie olejki do ciala

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym go przetestować, ciekawa jestem działania

    OdpowiedzUsuń
  20. też go otrzymałam ;) i już szykuję recenzję. u mnie również sie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Tobą, zapach jest cudowny
    I fajnie że lekko rozgrzewa , ale nie piecze
    Uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze tego olejku, ale lubię Magic Rose :) bardzo fajne buteleczki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam bardzo ciekawa tego olejku i widzę, że warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam go, jestem mile zaskoczona nie tłustym olejkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wielki plus, że nie ma nic wspólnego z tłustymi warstwami :)

      Usuń
  25. Ładne ma opakowanie, zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Działanie świetne, zachęca do zakupu :) Ta firma coraz bardziej mnie do siebie przekonuje i z pewnością wypróbuję kilka ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta marka mnie kusi już od dłuższego czasu, ale na razie mam za duże zapasy olejków;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś chętnie wypróbuję, jak zapasy zużyję :D:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio używam tylko olejków do ciała. Tej marki jeszcze nie miałam, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cena trochę spora jak na pojemność, ale skoro się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mimo tego wydajność jest ogromna więc warto :)

      Usuń
  31. Właśnie jestem w trakcie jego testowania :) pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem kiedy i gdzie uda mi sę ten produkt dostać, ale nie ukrywam,ze mocno mnie na niego nakusiłaś :) lubie ostatnimi czasy olejkia to ,że oprócz nawilżenia ma również czynniki ujędrniająco - wygladzajace zdecydowanie przemawia na jego korzysc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że spokojnie można go dostać w Hebe, mimo, że to nowość :) ale zachęcam jak najbardziej :)

      Usuń
  33. Kusia mnie zapach, który opisujesz, ale chyba działanie niekoniecznie odpowiada moim potrzebom. :-) Muszę przejrzeć stronę producenta i znaleźć tam coś dla siebie :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają wiele wspaniałych produktów więc coś dla siebie znajdziesz :)

      Usuń
  34. Bardzo ciekawy ten olejek:)
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba poznam sie z nim blizej :) ostatnio bardzo gustuje w olejkach :) zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki kosmetyk z plusami chce mieć:)!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ujędrniania nigdy nie za wiele :) SUper post i mega ciekawy produkt!!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. nie wiedziałam, że jest taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie sądziłam, że zadziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem ogromnie ciekawa i tego olejku, i przede wszystkim jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dużo już czytałam na temat tego olejku i chyba się skuszę. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  42. Skoro przynosi rewelacyjne rezultaty to chyba go zakupię! Ostatnio schudłam 6 kilo przez chorobę i chciałam utrzymać tą wagę ale znowu 2 kilo się nabilo :( muszę poszukać tego olejku !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie polecam wypróbować, trzymam kciuki za utrzymanie wagi :)

      Usuń
  43. Bardzo lubię taki sposób otwierania buteleczek <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdecydowanie chetnie bym wyprobowala :) Rowniez ostatnio zaczelam cwiczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeszcze nic nie mialam z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  46. To już któraś z kolei bardzo pozytywna recenzja tego olejku, jestem bardzo zaciekawiona nim :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem totalnie zafascynowana tym jak powiększyła się oferta Evree :) Wyobrażam sobie ten zapach - ładnie go zobrazowałaś ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również i jestem ciekawa kolejnych produktów, a zapach jest do wąchania całymi dniami :)

      Usuń
  48. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że ze mną jesteś ! Poznajmy się i zostaw ślad po sobie,tak będzie łatwiej :)
Wszelkie Twoje pytania czy wątpliwości zostaną rozwiązane najlepiej jak się da.

Copyright © DwojeWeTroje , Blogger