listopada 07, 2014

Olejek do zadań specjalnych Evree Essential Oils

Witajcie :)


Dziś recenzja którą już dawno chciałam napisać i nie będę ukrywać, że jest ona pozytywna i skupiona na samych zachwytach. Mowa o olejku Evree Essential Oils, który dostałam jakiś czas temu do testów i z pewnością stał się moim hitem oraz wyposażeniem pielęgnacji na długo. Ciekawi jesteście co o nim myślę ? Zapraszam.


Od producenta :
Wypróbuj bogatą i luksusową kompozycję olejków eterycznych oraz olejków pochodzenia roślinnego. Delektuj się codziennym rytuałem i spraw, aby Twoja twarz odzyskała świeży i zdrowy wygląd. Poczuj głębię naturalnego zapachu i podaruj skórze natychmiastowy zastrzyk energii.

Niezwykła formuła kosmetyku zawiera olejki eteryczne geraniowy, rozmarynowy, nagietkowy, lawendowy, eukaliptusowy, pomarańczowy, grejpfrutowy,  melisowy oraz olejki pochodzenia roślinnego : jojoba, avocado, z pestek winogron, migdałowy, ryżowy, słonecznikowy i z nasion wiesiołka

Zastosowane składniki są bardzo silnymi przeciwutleniaczami. Posiadają wysokie właściwości antybakteryjne i antyseptyczne. Łatwo wnikają w głębokie warstwy skóry, przywracając jej równowagę i prowadząc do rekonstrukcji płaszcza hydro-lipodowego. Dogłębnie nawilżają, wygładzają oraz przyspieszają procesy regeneracji i aktywacji skóry na wielu poziomach. 



Skład :


Opakowanie, konsystencja, zapach wydajność :
Olejek zamknięty jest w szklanej buteleczce zakręcanej z pipetą,która idealnie sprawdza się w aplikacji i dawkowaniu. Konsystencja olejku jest typowa dla tego typu kosmetyków. Zapach jest fenomenalny ! Uwielbiam go, czuć połączenie wszystkich olejków jakie znajdują się w środku. Wyczuwalna jest wyrazista woń, ale nie czujemy jej długo, jedynie przy aplikacji i chwilę po. Spokojnie osoby, które nie przepadają za zdecydowanymi zapachami spokojnie mogą go stosować bez skutków ubocznych. Kolejny plus to wydajność, olejku używam od ok miesiąca i widoczne na zdjęciu zużycie jest aktualne, a olejku używałam w każdym sposobie jaki zaleca producent. 


Działanie : 
Najważniejsza rzecz, olejku używałam na kilka sposobów, więc dla porządku po kolei będę opisywać jak się sprawdza.
 Na wstępie zacznę od podstawowej funkcji jaką spełnia u mnie czyli w pielęgnacji nocnej. Stosuje go samego jako serum na noc jak i dodatek kilku kropli do kremu. W pierwszym przypadku używam dwóch całych pipetek 8-12 kropli do nawilżenia całej skóry. Efekty ? Rano budzę się z nawilżoną skórą, miękką i gładką. Widać jej poprawę i zdrowy wygląd. Idealnie nadaje się w tej roli.

Kolejnym wykorzystaniem olejku i nr 2 jest użycie w demakijażu. Na czystą dłoń nakładam jedną dawkę pipetki 4-6 kropelek i rozsmarowuje na twarzy w celu jej oczyszczenie. Uwzględniając również oczy. Po wykonaniu krótkiego masażu zmywam olejek dodatkowo wykonując rękawicę do demakijażu w celi dokładnego usunięcia resztek makijażu. Efekt ? Już po chwili mamy oczyszczoną twarzy, zmywa świetnie podkład, tusz, cienie, kredki oraz eyelinery. Nie ma nawet najmniejszego problemu z wykonaniem tej funkcji. Koniecznie polecam wypróbować takiej formy. 

Trzecią właściwością jest wykorzystanie jako bazy pod makijaż. Oczywiście spróbowałam z małą obawą, że nie będzie współgrał z makijażem i okazało się, że niepotrzebnie. Przed wykonaniem makijażu nakładam 1-2 kropelki na twarz i rozsmarowuje. Po odczekaniu chwili wykonuje makijaż. Efekty ? Skóra wygląda na świeżą i wypoczętą. Podkład świetnie współgra z olejkiem, nie waży się ani nie "psuje" wyglądu na skórze. Świetnie dopasowuje się do moich kosmetyków. 

Najprzyjemniejszą rolą olejku jest masaż, Szczerze ? Po nałożeniu kosmetyku na twarz, szyję i dekolt mogę godzinami masować twarz, Łatwo palce suną po skórze, masaż relaksuje i odpręża, nawet jak się wykonuje go samemu sobie. 
W każdym z opisanych zastosowań olejek spisuje się idealnie więc jak może nie być hitem. Nie powoduje zapychania, podrażnień czy uczulenia. Polecam każdemu ten produkt, jestem przekonana, że sprawdzi się tak samo jak u mnie i zachwyci Wam. 



Plusy :
+ Idealnie sprawdza się jako serum na noc
+ Można stosować go jako bazę pod makijaż
+ Idealnie zmywa makijaż i oczyszcza skórę
+ Świetnie nadaje się do masaży
+ Pozostawia skórę nawilżoną, miękka i gładką 
+ Opakowanie
+ Wydajność
+ Aplikacja 
+ Nie zapycha 
+ Nie podrażnia
+ Nie uczula

Minusy : 
- Brak

I jak podoba się Wam ten olejek ? 


Za możliwość odkrycia i przetestowania tego cudownego olejku dziękuje firmie EVREE i zapraszam do odwiedzenia ich strony internetowej :


.............................................


Przypominam o rozdaniu które znajdziecie 



44 komentarze:

  1. Mam nadzieje, ze i mnie zachwyci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam taką nadzieję, że i mnie zachwyci:)

      Usuń
    2. dziewczyny mam taką nadzieję i z niecierpliwością czekam na Wasze recenzje olejku :)

      Usuń
  2. Mnie olejek zachwycił i zapachem i działaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam olejek i jestem równie zachwycona :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersje różaną i po pierwszych testach jestem na tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja go chce:-)
    Tak kusząco go opisałaś,że prędzej czy później znajdzie się on u mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da się go inaczej opisać, jest cudowny i polecam wypróbować każdemu :)

      Usuń
  6. Ja nie mam siły do takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rozwiązanie z tym dozownikiem. Takie samo jak u serum z Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje-kiedyś wypróbują te cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też go mam, dla mnie jest bardzo ciężki, więc sprawdza się tylko na noc. Ale 2 całe pipetki - woow ja bym pływała po tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwie całe, ale do demakijażu, mimo wszystko wole dokładnie go rozprowadzić i usunąć całe zanieczyszczenia :)

      Usuń
  10. Koniecznie muszę go wypróbować :) zachwyciłaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny ten olejek, uwielbiam w olejkach ich wielofunkcyjność
    jestem w pozytywnym szoku, że nie zapycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ani troszkę więc można go bez problemu używać, stosuje go codziennie na noc i nic się złego nie dzieje ;)

      Usuń
  12. widzę, ze bardzo dobry olejek ;) właśnie szukam dobrego nawilżacza na twarz ponieważ skończyłam używać olejku jojoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak najbardziej polecam to cudeńko, zachwyca pod każdym względem, szczególnie jak lubisz olejki to jestem pewna, że spodoba Ci się :)

      Usuń
  13. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znalam go wczesniej. Fajnie, ze tak super sie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś dostałam go do testów, nie mogę się doczekać wieczora, by go użyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wypróbuj go w demakijażu, mam nadzieję, że spodoba Ci się tak samo jak mi :)

      Usuń
  16. Wow, ile ma olejków w składzie :) ja nie rozstaję się z moim olejkiem Marula ale ten wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda tak i jest bardzo kuszący, ma świetne właściwości i polecam wypróbować ;)

      Usuń
  17. Ostatnio przekonuję się do używania olejków :) Muszę ten wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również bardzo polubiłam się z tą formą pielęgnacji :)

      Usuń
  18. Mam, pokazywałam w ostatnich zakupach - już nie mogę się doczekać aż otworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Olejki są teraz bardzo na topie więc chętnie zajrzę do sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że tak fajnie się u Ciebie sprawdził i jesteś z niego w pełni zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam wersję magic rose, bardzo lubię ten olejek, stosuję go na twarz , na noc wcieram w paznokcie, fajnie działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbowałam na paznokciach, ale to ciekawy sposób, muszę wypróbować :)

      Usuń
  22. Same plusy, muszę go koniecznie wypróbować :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nr 1 na mojej liście zakupów! :d

    OdpowiedzUsuń
  24. Obecnie używam olejku różanego tej samej firmy, ale musiałam odstawić z powodu pogorszenia stanu cery.. nie wiem, czy to olejek jest winowajcą, ale będę próbowała jeszcze kilka razy na pewno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na szczęście nic złego się nie zadziało, a wręcz przeciwnie olejek sprawdza się idealnie. Pokombinuj w połączeniu z czymś innym albo solo to będziesz wiedziała czy to on jest winny :)

      Usuń
  25. Bardzo ciekawy produkt z wieloma zastosowaniami. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach lubię, działanie też mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że ze mną jesteś ! Poznajmy się i zostaw ślad po sobie,tak będzie łatwiej :)
Wszelkie Twoje pytania czy wątpliwości zostaną rozwiązane najlepiej jak się da.

Copyright © DwojeWeTroje , Blogger