grudnia 27, 2014

Tag Włosowe Pytaśki czyli poznaj moje włosy

Witajcie :)

Dziś troszkę inaczej i tagowo, w sumie ostatnio bardzo polubiłam ten rodzaj poznawania siebie poprzez tematyczne tagi. Ostatnio zostałam zaproszona do zabawy przez Adriannę - KosmetoMama do której serdecznie zapraszam. Na czym polega zabawa ? Jest 10 pytań na które odpowiadam, a następnie przekazuje je 6 kolejnym dobrym duszom, aby przyłączyły się do zabawy :) Pomysłodawczynią zabawy jest blog Porady Herrbaty.



Włosowe pytania i odpowiedzi :

1. Jaki masz kolor włosów ?
Ciemny blond, kiedyś byłam jasną blondynką, ale niestety z wiekiem włosy mi ściemniały. Jednak mimo wszystko lubię ten kolorek i dobrze się z nim czuję. 

2. Czy to jest Twój kolor marzeń ? A jak nie, to jaki ?
Czy to kolor marzeń to ciężko powiedzieć, ale z pewnością lubię go i póki nie mam konieczności jeszcze farbowania (czytaj siwulców na głowie) nie zmieniam kolorku. Z pewnością jak już zajdzie potrzeba farbowania to będzie to podobny kolor do obecnego, no może w troszkę jaśniejszych odcieniach. 

3. Pozwalasz wyschnąć włosom naturalnie czy stosujesz suszarkę ?
Zazwyczaj myję głowę na noc tak żeby spokojnie mogły wyschnąć naturalnie. Suszarki używam w ostateczności, kiedy nie mam dużo czasu i myłam głowę przed wyjściem. 

4. Jaki jest Twój największy włosowy problem ?
Hmm w sumie nie mam na co narzekać ze swoimi włosami, no może jedynie czasami brak im objętości, ale o można wybaczyć i da się naprawić :)

5. A co w nich lubisz najbardziej ?
Z pewnością podatność na układanie, jak zakręcę to takie są, jak wyprostuje to wyglądają jak od linijki, dlatego nie mam większego problemu z fryzurami i stylizacjami włosów. 

6. Ulubiony szampon ?
Nie mam, ale z pewnością jednymi z moich faworytów są szampony z Balea w tubkach oraz wersja z mocznikiem.

7. Ulubiona maska lub odżywka ?
Najczęściej sięgam po maski z Kallosa, tanie i świetnie sprawdzające się na moich włosach. Jednak muszę przyznać, że nie zawsze chce mi się siedzieć z odżywkami. Od jakiegoś czasu jestem również zwolenniczką olejowania włosów. 

8. Idealna długość włosów ?
Za łopatki z pewnością, im dłuższe tym lepsze. Nie wyobrażam sobie siebie w krótkich włosach. 

9. Najciekawszy włosowy gadżet to.... ?
Tangle Teezer - najciekawszy pewnie nie, ale z pewnością nie wyobrażam już sobie funkcjonowania bez niej. Moje włosy nie potrafią już współpracować z innymi szczotkami. 

10. Największa "włosowa wpadka" ?
Hmmm nie wspominam jej dobrze, za to inni tak :) 2 lata temu coś podkusiło mnie pofarbować włosy na czerwono ! Kolor określany jako czerwień Rihanny, był śliczny ale mimo wszystko patrząc na siebie w lustrze bardzo źle się czułam. Wytrzymałam z nim ok 2 tyg i wróciłam do swojego ciemnego blondu :)


Zapraszam do zabawy :


Oraz każdego kto ma ochotę odpowiedzieć na pytania, ja chętnie poczytam :)

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To jest świetna inwestycja, o tyle dobrze, że dostępne są już stacjonarnie a do tego nie są takie drogie :)

      Usuń
  2. Też kiedyś chciałam czerwone włosy :P ale się powstrzymałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaszalałam, wszystkim wokół się podobało, ale ja się źle czułam patrząc w lustro :D

      Usuń
  3. Mnie też korci czerwień, właściwie już do niej schodzę stopniowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam lubię standardowe kolory - od lat z resztą gości u mnie na włosach czerń :)

      Usuń
    2. Ciekawa jestem jak będziesz się w nich czuła :) ja Aniu również najlepiej czuje się w klasycznych kolorach ;)

      Usuń
  4. O tak, ja również mam Kallosa w swojej łazience i to po niego często sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe jak wyglądałaś w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam 2 czy 3 zdjęcia z tego okresu i szukałam żeby wstawić Wam ale nie mogłam zlokalizować. Jak znajdę to pokaże siebie w tej odsłonie :)

      Usuń
  6. Ach zazdroszczę, że masz takie podatne włosy-moje ani nie chcą się kręcić ani nie trzymają się długo wyprostowane:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym temacie na szczęście nie mam na co narzekać, choć i tak kiedyś jeszcze bardziej podatne były

      Usuń
  7. Venecia Palace :)
    Lubię tam nocować, gdy jedziemy do Wawy w interesach.
    Świetnie śniadania.
    Włosy masz śliczne.
    Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to miejsce, obiady też mają pyszne, czasami wybieram się tam coś zjeść :)
      dziękuje bardzo ;)

      Usuń
  8. Czasem korci mnie by na jakiś czas nadać moim włosom czerwień... Ale jak przeczytałam o Twojej przygodzie to może sobie odpuszczę - czerwień podoba mi się u innych, więc mnie korci. Ale boję się, że mogłabym się czuć źle z tak intensywnym kolorem na głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie tak miałam, u innych bardzo mi się podoba, ale sama nie mogłam patrzeć na siebie w lustrze choć wszystkim wokół podobałam się w tym kolorze :)

      Usuń
  9. Kallosa też mam i lubię -dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie największą wpadką było jak chciałam pofarbować się na brąz a włosy wyszły blond!

    OdpowiedzUsuń
  11. To zazdroszczę podatności na układanie :) ja mam naturalnie włosy proste jak druty i nawet jak fryzjerka mi je pokręci to po pół godzinie już są prościutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też sa proste, ale jak jest wilgotno to kręcą mi się i po umyciu do czesania są lekko kręcone ;)

      Usuń
  12. Mi się marzą czerwone włosy, ale póki co nie mam tyle odwagi hehe. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego koloru trzeba mieć nastawienie i przekonanie. Jednak jak marzą Ci się to spróbuj, bo będą i tak za Tobą chodzić aż nie pofarbujesz :)

      Usuń
  13. Zazdroszcze Kochana braku wiekszych problemow z wlosami ;) Ja rowniez lubie u swoich podatnosc na ukladanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałaś ode mnie nominację do Liebster Blog Award - zapraszam do zabawy www.lifeandchill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dłuższego czasu mam czerwone włosy i ciężko mi myśleć o powrocie do naturalek, choć mój naturalny kolor też bardzo mi się podoba ;) Jak znajdziesz zdjęcie, to wstaw, jestem bardzo ciekawa, jak wyglądałaś w czerwieni ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam jeszcze w plikach ze starego telefonu i mam nadzieje, że cos znajdę ;) mi u innych bardzo podobaja sie czerwone włosy, ale sama źle się w nich czułam ;)

      Usuń
  16. Ja też myję włosy na noc i pozwalam im wyschnąć naturalnie. Kiedyś codziennie stosowałam suszarkę, a od czasu kiedy przestałam widzę dużą poprawę stanu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też zawsze pozwalam włosom wyschnąć naturalnie. Czasami tylko używam suszarki, kiedy się naprawdę spieszę ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pozbyłaś się z włosów rudych tonów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm nic specjalnego nie robiłam, przefarbowałam się na ciemny blond i na szczęście pokrył czerwień, ale u mnie zawsze wychodzą rude tony niezależnie czy farbuje włosy na ciemne czy jasne mimo, że jestem blondynką więc tak naprawdę się ich nie pozbyłam i nie pozbędę pewnie :)

      Usuń

Miło mi, że ze mną jesteś ! Poznajmy się i zostaw ślad po sobie,tak będzie łatwiej :)
Wszelkie Twoje pytania czy wątpliwości zostaną rozwiązane najlepiej jak się da.

Copyright © DwojeWeTroje , Blogger