maja 11, 2014

Paznokciowy look - żółciutkie rozczarowanie, po wielkim oczarowaniu !

Witajcie :)


W ostatnim ShinyBox był lakier z firmy Donegal, a mi trafil się kolorek bardzo jasnego żółtego. Tak jestem lakieromaniaczką, paznokciomaniaczką i uwielbiam malować paznokcie oraz często zmieniać umalowanie, ale to co ten lakier dał to porażka... Będzie wiele zdjęć, więc polecam kawkę lub herbatkę i zapraszam do oglądania :)



Na początek jak zawszę nakłądam odżywkę z Eveline jako bazę i dwie warstwy lakieru.




Lakier ma śliczny odcień w rzeczywistości jest to bardzo delikatny blady żółty, a takiego kolorku szukałam bardzo długo, do tego przyjemny pędzelek do aplikacji. Niestety ma wiele minusów, malowani nim jest koszmarem, strasznie się marze i nierównomiernie nakłada. Po dwóch warstwach w dalszym ciągu przebija, a do tego tworzy smugi i miejscami jest mniej lakieru. Do tego schnie bardzo długo, po pomalowaniu paznokci ok 17 i położeniu się późno i tak następnego dnia jesy pościel i kreski odciśniętych paznokci. Trwałość dwa dni. 








Całe szczęście, że to małe opakowanie i szkoda, że tak się dzieje, bo w kolorze jestem zauroczona.
Znacie te lakiery?

130 komentarzy:

  1. widziałam już dziś ten lakier na innym blogu:) kolorek ma piękny, ale jego schnięcie doprowadziło by mnie chyba do szału:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak schnie koszmarnie co go eliminuje choć kolor taki jakiego szukałam długo :)

      Usuń
  2. Trwałość krótka, szkoda, że długo schnie, ale kolor mnie zachwycił. Firmy nie znam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor to jego największa zaleta, ale przysłaniają ją duże wady :(

      Usuń
  3. Szkoda, że taki mało wydajny jest i że tak długo schnie, ale kolor strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor rzczywiście bajka ale MIYO ma podobny więc chętnie go sprawdzę ;)

      Usuń
  4. ciekawy kolor :)

    zapraszam do mnie na konkurs na Dzień Matki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor na prawdę fajny :) Szkoda, że tyle minusów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ładny ale krycie tez słabe jak dla mnie;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, nie znam tego lakieru, ale kolor bardzo ładny. Krycie pewnie daje wiele do życzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo dużo, a do tego koszarnie się smurzy...

      Usuń
  8. Strasznie szkoda, bo kolor jest genialny! :( nie podoba mi się efekt jaki daje, widać prześwity, a do tego tak długo schnie. W sumie wychodzi na to, że jego jedyną zaletą jest kolor :( no nic koleżanka, znajdziemy jego odpowiednik z GR dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, a kolor to o wiele za mało... oj tak trzeba bedzie szukać czegoś w GR :)

      Usuń
    2. ja to się tak poświęcę, że nawet możemy jutro! :D

      Usuń
    3. no i masz, ale jestem za :)

      Usuń
  9. Kolorek uroczy, ale cała reszta mnie skutecznie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tych lakierów, kolor faktycznie ładny :>
    ładne masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy i ostatni lakier z tej firmy. Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  11. nie lubię lakieru, który długo schnie. Często maluję wieczorem paznokcie i już nie raz miałam odbitą pościel :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, dlatego takie długoschnące odpadają u mnie :(

      Usuń
  12. Jestem bardzo niecierpliwa także z tym lakierem chyba nie mogłabym się zaprzyjaźnić.
    P.S. Ale masz ładne pazurki :) Moje teraz strasznie się łamią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zanim wyschnie porządnie to już odpryskuje...
      Dziękuje bardzo, polecam Capivit A+E :)

      Usuń
  13. widać, że ma słabe krycie na zdjęciach, a szkoda bo kolorek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest śliczny. Nie znam lakierów MIYO ale słyszałam o nich wiele dobrego, Cytrynka o nich pisała dość często więc jakby co możesz zagadać i zapytać jak z aplikacją oraz trwałością. Ja mam pastelowy żółty z Lemax, ale on z pewnością potrzebuje min 3 warstw, za to długo się u mnie utrzymuje i schnie dość szybko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo miło, że jak na 3 warstwy to schnie szybko i to zachęca tylko nie wiem gdzie mogłabym je dostać :) muszę jeszcze rozeznać sie jak te lakiery z MIYO się spisują ;)

      Usuń
  15. Kolor nie mój, ale trzeba przyznać że ładny :) ale że takie długie schnięcie...? Duży minus.
    Masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo schnie i szybko odpryskuje więc wszytsko na odwrót
      Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  16. Bardzo lubię takie odcienie :) Niestety brak mi do nich cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor, szkoda tylko, że nie trwały.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor uroczy :) Obserwuj e:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze tych lakierów, ale kolorek bardzo mi się podoba, lubię takie delikatne odcienie żółtego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny kolorek :) ale tych lakierów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. słabo napigmentowany, koszmar

    OdpowiedzUsuń
  22. bladzicha z tej żółci,ale moze jakbyś dala na niego kolorowy brokatowy top?
    mysle ze warto go podratować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może fajnie wyglądać, sam kolor bardzo mi się spodobał tylko problem największy w nim, że zanim wyschnie to już są odgniecenia i odpryskiwanie... wiec nie warto się z nim męczyć

      Usuń
  23. Bardzo szkoda bo kolor ladniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor fantastyczny, ale faktycznie widac slabe krycie- szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że taki słaby, bo kolor jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor bardzo ładny, lubię takie, ale widocznie to smużenie to cecha charakterystyczna tego koloru, a nie wina lakieru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że chodzi o lakier mam z innych firm takie jasne kolorki i wszytsko jest ok, ciekawa jestem jak podobny z MIYO się sprawdzi :)

      Usuń
  27. Szkoda, że krycie ma takie słabe...no i to jego wysychanie ;/ Kolor tak czy inaczej ma cudowny :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorek bardzo przyjemny,ale potrzeba chyba 10 warstw,żeby efekt był idealny :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, tylko wtedy całkowicie można zapomnieć o wyschnięciu :)

      Usuń
  29. wole ciemniejsze kolorki lasnie ze wzgledu na te kladzenie warstw do koloru idealnego :
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie

    OdpowiedzUsuń
  30. firmy nie znam i szkoda że tyle ma minusów.

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wielka szkoda... A próbowałaś podkładać biały cień jako bazę pod ten lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biały cień? nie słyszałam wcześniej o tym sposobie

      Usuń
  33. Żółte lakiery chyba mają to do siebie, że nie chcą współpracować :) Przynajmniej ja jeszcze nie spotkałam takiego, który się nie smuży i nie trzeba nakładać co najmniej 3 warstw :) Ale odcień cudny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to mnie przestraszyłaś, bo szukam idealnego takiego kolorku :)

      Usuń
  34. Z daleko wygląda ładnie, szkoda że długo schnie i kiepsko kryje.. sam kolor byłby ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z daleka to nic się nie rzuca w oczy, ale z bliska kiepsko to wygląda

      Usuń
  35. moim zdaniem ciezko pomalowac pazurki zoltym zeby dobrze wygladaly a u Ciebie wygladaja mistrzowsko!

    moze mialabys ochote na wzejmna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie lubię takich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  37. kolorek bardzo ładny i masz piękne pazurki, ale sam lakier faktycznie kiepskawy. Tez bym go raczej nie polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za żółtymi paznokciami, ciężko znaleźć dobry lakier, który by nie smużył.

    OdpowiedzUsuń
  39. nie lubię takiego słabego krycia ;/
    ale kolorek kojarzy mi sie z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj krycie zdecydowanie za słabe, ale kolorek przepiękny :) Idealny na lato!

    OdpowiedzUsuń
  41. ale kolor i tak ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolorek jest przepiękny ♥♥!

    OdpowiedzUsuń
  43. piekny ten kolorek ;)

    pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam tych lakierów. Kolor rzecywiście cudowny, więc szkoda, że się źle aplikuje ;/
    BLOG <- klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Super kolor, szkoda, że bubel.

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj za żółciami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolor ma prześliczny! Jednak te wady by go u mnie totalnie zdyskwalifikowały, nie jestem zbyt cierpliwa co do lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również dlatego ciężko z nim się współpracuje i pozostaje jedynie do wzorków

      Usuń
  48. Szkoda, że taki problematyczny w nakładaniu...

    OdpowiedzUsuń
  49. Na plus widzę w nim tylko kolor.

    OdpowiedzUsuń
  50. Lakiery rzadko kiedy wpadają do mojego koszyka ale lubię podziwiać ich piękne kolorki,ten jest bardzo ładny tym bardziej na takich pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Też dostałam taki lakier ale mój ma zupełnie inny kolor (szaro-bury). Powiem tak, mój kolor krył całkiem dobrze, schnął rzeczywiście długo - musiałam zastosować wysuszacz ale trzymał sie koło 4-5 dni - naprawdę fajnie.
    Twój ma ładny kolor - znacznie ładniejszy niż moja mysz, ale krycie - TRAGEDIA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie z tej firmy dobre krycie i trwałość, a kiepski kolor, albo śliczny kolor i nic poza tym :(

      Usuń
  52. Kolor ładny, jednak wolę malować paznokcie na ciemniejsze kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Straszny słabeusz...ja mam taką delikatną, bladą cytrynkę z MIYO i jest naprawdę fajna...zresztą pokazywałam ją już kiedyś na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  54. Szkoda, bo kolor faktycznie prześliczny i byłby idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  55. Szkoda, że pigmentacja taka słaba :-(

    OdpowiedzUsuń
  56. Tego lakieru nie znam, ale kupiłam podobny kolorek z Pierre Rene, bo mnie zauroczył i w nakładaniu okazał się taką samą porażką jak ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no właśnie, ale przynajmniej wiem jaki omijać już :)

      Usuń
  57. Oj szkoda, że jest taki kłopotliwy.

    OdpowiedzUsuń
  58. buu szkoda, że dziadostwo, bo odcień faktycznie śliczny, wiosenny :(

    OdpowiedzUsuń
  59. Szkoda że okazał się kiepski, bo kolor ma przepiękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Niestety większość pastelowych lakierów jest ciężka w obsłudze.

    OdpowiedzUsuń
  61. Kolor faktycznie piękny, ale po tym co piszesz trochę taki bubel

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny kolor lakieru. Cudo. Ale jak piszesz o tak długim schnięciu to masakra. Uwielbiam malować paznokcie i na razie jestem na etapie kolorów w odcieniach niebieskich. Ale ten naprawdę ma świetny kolor.
    Pozdrawiam i buziaki :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubię lakierów które schną bardzo długo dlatego ten mimo ślicznego koloru nadaje się jedynie na wzorki :)

      Usuń
  63. Kolor bardzo fajny, ale do mazania przebijania i schnięcia godzinami nie mam cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  64. kolor piękny! a jakie swietne pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  65. jakoże jestem dość bladziutka, więc staram się wybierać bardzo kontrastowe kolory, prefeuję raczej czerwienie, fiolety czy róże, żółty nie jest dla mnie
    piękne pazurki, taki długie i zadbane!! <333333
    oczarowana !


    wwwthegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  66. Ładny kolor, ale szkoda, że przebija. Ostatnio zauważyłam, że większość pastelowych kolorów słabo kryje.

    OdpowiedzUsuń
  67. Szkoda, że tak dużo trzeba się z nim namęczyć, nakładając i susząc lakier, a w zamian otrzymujemy taką słabą trwałość :(
    Ostatnio na wielu blogach widzę ten kolorek lakieru, zaczynam się do niego przekonywać :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Oj oj oj szkoda, bo śliczny kolor ma :(
    http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne paznokcie i kolor lakieru. :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Szkoda, bo odcień boski...

    OdpowiedzUsuń
  71. Miałam identycznie jak w końcu udało mi się trafić na pastelowy miętowy. Ręce opadają czasem....

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale piękny bananowy żółtek <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja mam nieco ciemniejszy odcień , bardziej bananowy z Bell . I szybko wysycha oraz łatwo daje się go zmyć,ale reszta;/.
    Tak jak u Ciebie, dwie warstwy przebijają. Lakier kryje nie równomiernie , smuży... Achhhh. Teraz kupiłam w Biedronce lakier z nowej serii Bell, jasno niebieski,ale też nie jest rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, bo szukam jakiegoś bladego bananka na paznokcie i widzę, że ciężko trafić na coś dobrego ;(

      Usuń
  74. Szkoda.
    Ja na problem z długo schnącymi paznokciami poradziłam sobie, zakupując top coat z Essie Good to Go, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety produkty z Essie źle działają z moimi paznokciami i wole dłużej poczekać i mieć paznokcie niż je stracić ;) ogólnie nie mam problemu z wysychaniem tylko ten gagatek jakiś dziwny się trafił :)

      Usuń
  75. szkoda, że są takie smugi bo kolorek jest przecudowny
    również poszukuję jakiegoś dobrego lakieru w tym bladym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że ze mną jesteś ! Poznajmy się i zostaw ślad po sobie,tak będzie łatwiej :)
Wszelkie Twoje pytania czy wątpliwości zostaną rozwiązane najlepiej jak się da.

Copyright © DwojeWeTroje , Blogger