lutego 09, 2014

ShinyBox - koło fortuny


Witajcie !

      Przychodzę dziś do Was z pierwszym wrażeniem na temat ShinyBox. Oglądając i czytając wiele opinii na temat tego pudełka sama postanowiłam wypróbować magię jaka powstaje przy comiesięcznym otwieraniu zawartości i zostać subskrybentką.

     Po dokonaniu formalności i zamówieniu pierwszej lutowej paczuszki nie mogłam doczekać się, aż przyjdzie kolejny miesiąc i zostanie doręczona mi przesyłka. Ku mojemu zdziwieniu kilka dni później na mojej skrzynce e-mail czekała na mnie niespodzianka, a dokładnie "koło fortuny" ShinyBox. Mi przypadło 20% zniżki na dowolne pudełko z wcześniejszych edycji, grzechem byłoby nie skorzystać z okazji więc zamówiłam czerwcowe wydanie, które ukazało się w pierwsze urodziny.

      Kilka dni później przybył kurier wraz z oczekiwaną paczką :)
a w środku przepiękne pudełko
      Zawartość to 5 produktów z czego 4 okazały się pełnowymiarowymi. Pierwszym z nich jest szminka w płynie Manifesto firmy Paese o numerze 904 o pełnych wymiarach i gramaturze 6ml:
        Kolejnym produktem pełnowartościowym jest maska kompres 4D firmy Dermo Pharma:
 Następnie w pudełku znalazłam krem do stóp w pełnym wymiarze firmy Organique, pojemność 75ml:
 Ostatnim pełnowartościowym kosmetykiem jest peeling do ciała firmy Green Pharmacy o pojemności 300ml:
 A także miniaturka suchego szamponu Hair Play firmy KMS California o pojemności 75 ml:
 Prezentem urodzinowym od ShinyBox jest pilniczek, który możemy umieścić np. przy kluczach dzięki zaczepowi:

      Wspaniałe pudełko i testowanie go będzie wielką przyjemnością, już nie mogę się doczekać kolejnych wydań. Mam nadzieje, że również sprawią mi tyle radości i zawartość nie okaże się gorsza od obecnie pokazywanego pudełeczka.

      A może jest wśród Was ktoś kto również zamawia ShinyBox? Jesteście zadowolone?
 A może chciałaby, a jeszcze nie zdecydowała do końca? Zostawiam Wam link do strony gdzie możecie się zarejestrować i wypróbować, a może spodoba się na tyle, że zostaniecie z nimi na dłużej :)

ShinyBox : http://shinybox.pl/?ref=b0162c3

Pozdrawiam i czekam na Wasze komentarze :)

4 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nie zamawiałam, ale zastanawiam się nad subskrypcją GlossyBoxa :) Fajnie tak co miesiąc otrzymywać niespodziankę kosmetyczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku za niewielkie pieniądze jak na zawartość wraz z dostarczeniem kuriera do domu paczki :) Myślę, że warto wypróbować i przekonać się samemu a w każdej chwili można przerwać subskrypcje :)

      Usuń
  2. nie wiem czemu, ale nie przekonują mnie do siebie te pudełka

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że ze mną jesteś ! Poznajmy się i zostaw ślad po sobie,tak będzie łatwiej :)
Wszelkie Twoje pytania czy wątpliwości zostaną rozwiązane najlepiej jak się da.

Copyright © DwojeWeTroje , Blogger