grudnia 21, 2014

Paznokciowy look - zimowo świąteczne paznokcie

Witajcie :)


Białe paznokcie kojarzą mi się z niewinnością i czystością,  a przede wszystkim jest to kolor który świetnie wygląda o każdej porze roku. Na moich paznokciach dawno gościł ten kolorek, ale w okresie przedświątecznym postanowiłam użyć go w manicure. Ciekawi jesteście efektów ? Zapraszam.



Paznokcie pomalowałam odzywką Eveline, a następnie pokryłam dwoma warstwami białego lakieru Golden Rose Rich Color nr 76.

Całość prezentuje się następująco :












I jak podoba się Wam taki manicure ?


35 komentarzy:

  1. super eleganckie i proste do wykonania! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatycznie :) przypomniałas mi o malowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz w życiu nie przypadło mi to do gustu, choć normalnie bardzo lubię Twoje propozycje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe zawsze musi być ten pierwszy raz, mam nadzieję, że kolejne malowanki przypadną Ci do gustu :)

      Usuń
  4. A mnie zaczarowałaś i oczarowałaś- jak w tytule bloga:-) Pięknie Olu. Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypadło mi do gustu, podobają mi sie paznokcie pomalowane na biało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/sloneczna-niedziela.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam biel na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pazurki. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatnie i ze smakiem... Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć zapraszam do włosowej zabawy do której cię wyróżniłam, jeśli chcesz się przyłączyć zapraszam do mnie :) http://kosmetomama.blogspot.com/2014/12/tag-wosowe-pytaski.html#more

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokcie mają fajny kształt, ale wzór jako taki mi się nie podoba :/. Każdy ma swój gust ;).

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brokatowe dodatki nie każdemu się podobają i ja to rozumiem :)

      Usuń
  13. piękny, taki elegancki
    już wiem jakiego lakieru, brakuje w moich zbiorach ! - białego
    za to mam kilka czerwonych, różowych i niebieskich , hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie to wygląda! mi się jak na złość pazurki złamały :(

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie sobie uświadomiłam, ze nie mam białego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, szkoda że zajrzałam do Ciebie dopiero teraz kiedy moje paznokcie już wyschły :) Świetnie, bardzo mi się podoba!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie jestem przekonana do samych białych paznokci, ale wskazujący super :)
    życzę zdrowych i wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie, muszę chyba i ja zainwestować w biały lakier :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że ze mną jesteś ! Poznajmy się i zostaw ślad po sobie,tak będzie łatwiej :)
Wszelkie Twoje pytania czy wątpliwości zostaną rozwiązane najlepiej jak się da.

Copyright © DwojeWeTroje , Blogger