października 19, 2014

Paznokciowy look - nowinka z Golden Rose

Witajcie ;)


Nowości lakierowych u mnie nie koniec. Dziś kolejny nabytek z Golden Rose, który całkowicie podbił moje serce i stał się jesienno - zimowym nr 1 w mojej kolekcji. Kolor całkowicie na teraz, a do tego moja ulubiona seria lakierów, które u mnie najlepiej się sprawdzają, a dokładnie Golden Rose Rich Color nr 28. Jesteście ciekawi jak wygląda ? Oglądajcie dalej.



Jako bazę użyłam odżywki Eveline, a następnie nałożyłam dwie warstwy lakieru Golden Rose Rich Color nr 28. Dodatkowo do wykonania manicure użyłam prostokątnych złotych kryształków, które nadają charakter malowaniu.  Na koniec pokryłam paznokcie żelowym nabłyszczaczem również z Golden Rose. 



Całość prezentuje się tak :













I jak podoba się Wam ten lakier ? Wam też przypadł do gustu ? 


.............................................


Przypominam o rozdaniu które znajdziecie 



54 komentarze:

  1. przepiękne jesienne paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor te ozdoby mnie nie urzekły ale z pewnością znajdą swoich fanów.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja szukałam ostatnio podobnego koloru! Spadłaś mi z nieba! Lecę do drogerii! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że pomogłam, kolorek jest cudowny i z pewnością przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  4. Również go posiadam, chociaż preferuje go bardziej na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, jesienny odcień :) super połączenie ze złotymi kryształkami... mały dodatek a nie jest nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lśniący odcień tego lakieru trafia w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałam oczarowana ! Piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne paznokcie, super kolor i cudownie pasuje złoty dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam kolor z GR <3 Cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z kryształkami wygląda świetnie :) bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale boski kolor! takiego mi brakuje ciągle..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo wygląda niesamowicie na paznokciach :)

      Usuń
    2. Niesamowity kolor, do tego te kryształki...:) Ja mam tylko białe i czerwone lakiery - pora to zmienić:)

      Usuń
  12. Swietny kolor i jakie ladne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dziś podobny kolor na paznokciach, ale inne marki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolor i kształt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kolor! Ja ostatnio postawiłam na hybrydy, bo nie mam cierpliwości do malowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre rozwiązanie jak ktoś nie lubi często zmieniać koloru paznokci :)

      Usuń
  16. Kolor jest przepiękny, a paznokcie masz świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie to u Ciebie wygląda, chociaż to zdecydowanie nie mój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolor i kształt paznokcia :) całość dopełniona delikatnym zdobieniem - cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej jak pięknie wygląda z tymi kamyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubuję się w takich kolorach ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały kolor, chętnie widziałabym go na swoich paznokciach ;)
    Piękne pazurki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie pasuje zdobienie do kolorku - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ma ten lakier i muszę przyznać, że jego kolor jest obłędny. Nie spotkałam się jeszcze z podobnym odcieniem.
    Piękny jest i już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się całkowicie, ja również nie widziałam podobnego odcienia z innej firmy :)

      Usuń
  24. świetne paznokcie :D i mam ten lakier więc pokombinuję i może uda mi się wyczarować coś podobnego na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny jest ten kolor i tak się składa, że mam go w swoich zbiorach:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolor :) Lubię takie odcienie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lakier bardzo ładny, ale paznokcie zachwycające!!!!!! Bardzo podoba mi się ten kształt. Podglądam i podziwiam. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo, miło mi to słyszeć, choć paznokcie ostatnio mam w kiepskim stanie ;)

      Usuń
  28. Wooow, jaki boski kolor!! Lecę po niego :D :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny lakier i piękne paznokcie. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  30. a mi się te drobinki podobają :]

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że ze mną jesteś ! Poznajmy się i zostaw ślad po sobie,tak będzie łatwiej :)
Wszelkie Twoje pytania czy wątpliwości zostaną rozwiązane najlepiej jak się da.

Copyright © DwojeWeTroje , Blogger